Zrušiť
Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
Odborná literatúra - 7 295 ďalších ponúk

Hradiská, Elena: Praktikum sociálnej komunikácie

Bratislava I - Staré Mesto
14,99 €
Stav: používané, Typ: predaj, z dňa 3. 12. 2019 (č. 31139843)

popis: Dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre profesionálne pôsobenie v mediálnej oblasti, ako aj pre celkový rozvoj osobnosti mediálneho pracovníka.

Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre ich profesionálne pôsobenie v mediálnej oblasti, ako aj pre celkový rozvoj ich osobnosti ako mediálneho pracovníka.

Pri zostavovaní obsahu publikácie autorky vychádzali z prezentačných a komunikačných situácií mediálneho pracovníka a zoznamu potrebných kompetencií na ich zvládnutie. Kniha má 13 kapitol, každá sa končí otázkami na overenie osvojenia si uvedenej látky a cvičeniami na individuálny rozvoj v jednotlivých oblastiach.

Publikácia vznikla v rámci projektu KEGA "Profesionálne prezentačné kompetencie ako jedna z podmienok úspechu pri výkone profesie" (3/7211/09).

autor/autori: Hradiská, Elena; Hudíková, Zora; Čertíková, Helena
vydal: Eurokódex, 2013
číslo produktu: 10203430
dodanie: v SR: dobierka (3 €), pri objednávkach cez olejar.eu osobný odber 2x Bratislava (0 €), na PickUp pointoch (1.5 €) Banská Bystrica, Dunajská Streda, Galanta, Komárno, Košice, Liptovský Mikuláš, Martin, Nitra, Piešťany, Prešov, Ružomberok, Spišská Nová Ves, Trenčín, Trnava, Žilina; v ČR: dobierka (149 Kč) a osobný odber v 60 miestach; v EU a svet: platba vopred, poštovné podľa váhy
poznámka: Fotografia je ilustračný obrázok, použitý produkt môže vykazovať známky menšieho, alebo väčšieho použitia, nemusí mať prebal ak ho mal pri výrobe, prílohy a odnímateľné časti. Poskytujeme plnú záruku na vnútro knihy, t.j. je prevedená ručná kontrola chýbajúcich strán a ich čistoty.

popis: Dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre profesionálne pôsobenie v mediálnej oblasti, ako aj pre celkový rozvoj osobnosti mediálneho pracovníka. Cieľom publikácie je poskytnúť študentom masmediálnych štúdií, ale aj iných študijných odborov, dôležité poznatky o komunikácii a prezentácii, ktoré sú potrebné pre ich profesionálne pôsobenie v mediálnej oblasti, ako aj pre celkový rozvoj ich osobnosti ako mediálneho pracovníka. Pri zostavovaní obsahu publikácie auto...

Firma Olejar books, s. r. o. Nehodnotený Člen od marca 2014
xxx xxx
Napísať
14,99 €
Bratislava I - Staré Mesto
Zobraziť kontakty